Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΠΡΟΣ «ΑΡΧΗΓΟΥΣ» ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.


«Κύριοι», το θράσος η ψευτιά και η υποκρισία σας έχει ξεπεράσει κάθε όριο.
Η βλακεία μας (πάρα πολλών) δεν έχει μέτρο (και θα πω στη συνέχεια γιατί αν και δεν χρειάζεται).
Μα καλά, είστε σοβαροί; (ποιος την έχασε)
Με τι μούτρα έρχεστε και αναζητάτε την ψήφο μας;
Μας φέρατε ΟΛΟΙ σε .........
αυτό το χάλι, και τώρα θέλετε να σας ψηφίσουμε;
Ρε πάτε καλά;
Τρεις εβδομάδες πριν τις εκλογές, και καθημερινά μας παίρνετε ΝΕΑ μέτρα .
Δηλαδή άμα σας ξαναψηφίσουμε, τι θα κάνετε;
Θα μας γδάρετε κιόλας.
«Κύριοι» αρχηγοί, μα σοβαρά, πιστεύετε ότι θα σας ψηφίσουμε;
(Εδώ έρχεται η βλακεία)
Πολλοί βέβαια, λόγο «παράδοσης» θα σας ξαναδώσουν ψήφο, άσχετα με το αν έμειναν (λόγο ευεργετικών και καλά μέτρων που πήρατε) χωρίς σώβρακο.
Να είστε όμως σίγουροι, ότι εκείνοι που ΔΕΝ θα σας ψηφίσουν θα είναι πολύ περισσότεροι.
Θα ξαφνιαστείτε και εσείς με τον αριθμό.
Γιατί να  σας ψηφίσω;
Μήπως γιατί μετά από 17 μήνες ανεργίας θα μου βρείτε δουλειά;
Μήπως γιατί ΔΕΝ θα βάλετε άλλα χαράτσια;
Μήπως γιατί δεν θα απειλούμαι λόγο χρεών με φυλακή και κατασχέσεις;
Μήπως γιατί θα δημιουργήσετε ένα καλύτερο αύριο για την χώρα μου;
Αλλά ποια χώρα μου;
Εσείς ξεπουλήσατε τα πάντα!
Δεν έχω πια χώρα.
Και αυτή η λίγη που απέμεινε, τώρα είναι στα «τελειώματα».
Γιατί να σας ψηφίσω;
Γιατί με καταντήσατε (όπως εκατομμύρια Έλληνες) να πληρώνω νοίκι για το ίδιο μου το σπίτι;
Γιατί;
Νομίζετε ότι θα με ρίξετε με τα «μεγάλα» σας σχέδια, και τα ακόμα μεγαλύτερα προγράμματα σας;
Συγγνώμη, αλλά ξέρω και μόνος μου πώς να καταστραφώ.
Για τον χαμό μου, δεν υπάρχει κανένας λόγος να στείλω στη βουλή ένα μάτσο ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ για να με ξεπαστρέψουν!
Καταλάβατε «κύριοι» αρχηγοί, και γενικά, «κύριοι» υποψήφιοι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...