Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ''ΚΑΜΠΑΝΕΣ'' ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ, ΣΩΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ. ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΚΕΛΛΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ........ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ;


Ποινή φυλάκισης 15 μηνών για …αρχή στον Θεοφίλου

Ποινή φυλάκισης 15 μηνών για …αρχή στον Θεοφίλου




Σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή για αντίσταση και απείθεια κατά της Αρχής τη στιγμή της σύλληψής του καταδικάστηκε σήμερα από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας ο Αναστάσιος Θεοφίλου, ο οποίος κατηγορείται για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση και για τη δολοφονία του οδηγού ταξί, μετά τη ληστεία στο υποκατάστημα τράπεζας της Πάρου.


Την ενοχή του είχε ζητήσει και ο εισαγγελέας, κρίνοντας ότι από την αποδεικτική διαδικασία προέκυψε ότι διέπραξε τα αδικήματα που τον βαρύνουν σχετικά με τη σύλληψή του.
Ο Θεοφίλου ισχυρίστηκε ότι είναι αναρχικός και αρνήθηκε ότι αντιστάθηκε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν.
Οι αστυνομικοί τον είχαν εντοπίσει στον Κεραμεικό και όπως κατέθεσαν, όταν του ζήτησαν στοιχεία, αρνήθηκε να τα δώσει και αντιστάθηκε.
Αρχικά, ο συνήγορος του κατηγορουμένου, Σπύρος Φυτράκης, ζήτησε 15 ημέρες προθεσμία, αλλά στη συνέχεια απέσυρε το αίτημα.
«Είμαι φοιτητής στο μεταπτυχιακό της θεολογικής. Κατοικώ μόνιμα στη Θεσσαλονίκη. Κατά περιόδους ερχόμουν στην Αθήνα. Σκόπευα να μετακομίσω. Δεν πρόλαβα να μείνω κάπου.
Ήμουν Αθήνα λίγες ώρες. Ήρθαν 3-4 ορμήξανε πάνω μου. Δεν κατάλαβα ότι ήταν αστυνομικοί. Δεν κλότσησα, δεν αντιστάθηκα. Με δέσανε και με πήγαν στο τμήμα. Δεν μου είπαν τίποτα. Αναρχικός είμαι, γίνονται αυτά. Για αυτό δεν ρώτησα τι γίνεται. Είχα ενεργή δράση στις κινητοποιήσεις.
Δεν είχα ποτέ καμία εμπλοκή με την αστυνομία. Μου είπαν ότι θέλουν αποτυπώματα. Τους απάντησα ότι δεν ξέρω αν είναι νόμιμο. Μου είπαν ότι είναι. Τα πήραν. Δεν είπα που μείνω γιατί δεν ήξερα ακόμα.
Είχα μια-δυο επιλογές. Θεωρώ ότι είναι μια τυπική διαδικασία να καταθέτουν ότι αντιστάθηκα. Με έχουν προσαγάγει άλλη μια φορά πριν πέντε χρόνια. Ένας φίλος μου είχε κλωτσήσει ένα αμάξι.
Δεν βρίσκω το λόγο γιατί έπρεπε να δώσω γενετικό υλικό. Δεμένος ήμουν. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Έγιναν όλα γρήγορα. Δεν ήξερα και για δικηγόρο», ανέφερε στην απολογία του ο Τ.Θεοφίλου.
Στη διάρκεια της διαδικασίας αναγνώστηκαν οι καταθέσεις των αστυνομικών που συνέλαβαν τον 30χρονο, οι οποίοι αναφέρει το ethnos.gr, βρίσκονται σε έκτακτη υπηρεσία εκτός Αθηνών και αδυνατούν να προσέλθουν στο δικαστήριο για να εξεταστούν ως μάρτυρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...