Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Στουρνάρας σε Τόμσεν: "Σήκω φύγε από το γραφείο μου. Τελειώσαμε!!!!!!!!"

Ο Γιάννης Στουρνάρας είναι τεχνοκράτης, προέρχεται από τον τραπεζικό κλάδο και σίγουρα στο πρόσωπό του όλη η Ευρώπη (άσχετα αν στο planet-greece διαφωνούμε με την πολιτική του) έχουν βρει έναν συνομιλιτή που εμπιστεύονται. Από την άλλη ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ στη χώρα μας, Πολ Τόμσεν, βλέπει τη χώρα μας ως το κατάλληλο για αυτό πεδίο δράσης που θα τον βοηθήσει....


να ανέβει στα ανώτερα διευθυντικά κλιμάκια του ΔΝΤ. Ο μεν πρώτος δε νοιάζεται για την πολιτική του εξέλιξη παρά μόνο για την υστεροφημία του. Ο δεύτερος θέλει να επιβληθεί ως σκληρός διαπραγματευτής. Τι γίνεται, όμως, όταν ο Τόμσεν, αποδεικνύοντας ακόμη μία φορά τον χαρακτήρα του, συμπεριφέρεται ως τραμπούκος με κοστούμι, καταδυναστεύοντας έναν λαό;

Το «Βήμα της Κυριακής» και το «Έθνος της Κυριακής», δείχνουν πως παρότι το κλίμα της συνάντησης φάνηκε εποικοδομητικό και σε καλό κλίμα, ωστόσο οι διάλογοι που δημοσιεύονται αποδεικνύουν πως πρόκειται για μία σκληρή διαπραγμάτευση με «καυτούς» διαλόγους.

Σε αυτούς φαίνεται ξεκάθαρα πως υπήρξε ένταση μεταξύ του Γιάννη Στουρνάρα και του αδιάλλακτου Πολ Τόμσεν. Ο υπουργός Οικονομικών τον προειδοποίησε μάλιστα πως με την στάση του ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ, οδηγεί σε αποσταθεροποίηση την χώρα, δείχνοντάς του μάλιστα, το ραγισμένο από σφαίρα τζάμι στο γραφείο του.

Διάλογος από την εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής»

  • Στουρνάρας: Όσο για σένα δεν καταλαβαίνω τι θέλεις από την Ελλάδα. Τη βλέπεις αυτή; Έγινε από σφαίρα. Εκεί θέλεις να πάμε; Έτσι θέλεις να γίνει η Ελλάδα; Θέλεις να ρίξεις τη κυβέρνηση. Σας επαναλαμβάνω, τελειώσαμε. Έχω μείνει μόνος μου. Δεν έχω στήριξη από κανένα κόμμα ούτε κι από εσάς. Σηκώνομαι και φεύγω.
  • Τόμσεν: Δηλαδή μας λες να φύγουμε;
  • Στουρνάρας: Ναι, να σηκωθείτε και να φύγετε.
  • Μορς: Θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να βρούμε μια λύση. Θα δουλέψουμε μέρα και νύχτα και θα τα καταφέρουμε.
Διάλογος από την εφημερίδα «Βήμα της Κυριακής»
  • Στουρνάρας: Μου λες να υποβάλω τη παραίτηση μου. Εγώ είμαι μόνος μου, δεν έχω πίσω μου κόμμα να με στηρίζει.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και με τον χρόνο να πιέζει πλέον επικίνδυνα η κυβέρνηση θα προσπαθήσει τις επόμενες ημέρες να κλείσει το πακέτο των 11,35 δισ. ευρώ. Πλέον οι διαπραγματεύσεις θα συνεχίσουν στη βάση της έως τώρα συμφωνίας για περικοπές μισθών, συντάξεων, επιδομάτων ύψους 6,5 δισ. ευρώ, για αύξηση των γενικών ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης με απόδοση 1,1 δισ. ευρώ, για διαρθρωτικά μέτρα σε Δημόσιο, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Παιδεία, Υγεία με απόδοση περίπου 2 δισ. ευρώ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...