Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Είμαι το λίπος της Πατρίδας!!!!.....


Δεν έχω Φωνή???....
Δεν έχω Λόγο????....
...............................

Ζωή είναι...Στιγμές.
Η μία δίπλα στην άλλη.
Μία μπροστά και άλλες παραπίσω.

Είναι οι Στιγμές ενός Ανθρώπου πολλές.
Απλές, άσχημες, ευτυχισμένες, κορυφαίες.
Στη Ζωή κάθε Ανθρώπου υπάρχει
η Μία και Μοναδική Στιγμή.
Για κάποιους είναι η Στιγμή του Ερωτα.
Της γέννησης ενός παιδιού.
Της εξομολόγησης ενός εγκλήματος.
Το Εγκλημα.
Η Στιγμή μπροστά στο Απόσπασμα.
Μπροστά στην κάλπη.
Για άλλους είναι η Στιγμή της Απόλυσης.
Της έξωσης.
Η δόση της τράπεζας.
Το άδειο τσουκάλι.
Ο χαμένος φίλος.
Η Αλληλεγγύη.
Η Θυσία.
Η Απόφαση.
Η Σύγκρουση.
..........................................

Δυνάστες και Αφέντες κατάντησαν τη Ζωή μου Λίπος.
Επικίνδυνο. Θανατερό.
Για...κόψιμο.
Λίπος στην Καρδιά της Πατρίδας.
Λίπος και τα παιδιά μου.
Και η δουλειά μου, το νοίκι, το νερό, το δάνειο,
η σύνταξη, το φάρμακο, το φαγητό, η θέρμανση.
Ο αέρας. Ο ήλιος.
Η Πίνδος μου, η Σάμος μου.
Και το Δίκιο. Η Αξιοπρέπεια. Η Λεβεντιά.
Η Δημοκρατία.
ΟΛΑ...Λίπος στην Καρδιά της Πατρίδας.

Στη Ζωή μου απόμεινε η Υστατη Στιγμή.
Η Μία και Μοναδική.
Για να αποκαταστήσω την Αλήθεια.
Να ζωντανέψω την Ελπίδα.
Να ξαναρχίσω τη Ζωή μου.
Χωρίς Δυνάστες. Χωρίς Αφέντες.
Ανθρωπος...όχι Λίπος.
Με Πατρίδα.
..................................................
Εχω Φωνή.
Εχω Λόγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...