Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ο μεσαιωνας συνεχιζεται, ριχνουν συνεχως ευθυνες στους πολιτες, ενω το μονο που τους ενδιαφερει, ειναι να εσπραττουν. Ανθρωποθυσιες στο βωμο των τραπεζιτων!!!


''Δεν ξέρω το νόμο, ψάξε να τον βρεις''



Την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστη στη ΔΕΗ Κερατσινίου περιγράφει αναγνώστρια του enikos.gr. Όπως τονίζει, ζητούν από εκείνη να πληρώσει όλο το χαράτσι του καταστήματος που είχε νοικάσει και όχι ο ιδιοκτήτης. Όταν μάλιστα ζήτησε διευκρινίσεις από τον διευθυντή εκείνος της απάντησε ότι ''δεν ξέρω ποιος είναι ο νόμος, ψάξε να τον βρεις''.

''Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη σήμερα στο κατάστημα της ΔΕΗ Κερατσινίου-Νίκαιας, Γρηγ. Λαμπράκη.  Είχα νοικιάσει ένα κατάστημα προ 5μηνου. Όταν πήγα να συνδέσω το ρεύμα πλήρωσα εγγύηση 300,00 € περίπου. Το Σεπτέμβριο που έκανα τη διακοπή μου είπαν ότι θα μετρήσουν την κατανάλωση και τα υπόλοιπα από την εγγύηση θα μου επιστραφούν. Όντως ήρθε ο λογαριασμός πλην όμως δεν μου είχαν κρατήσει μόνο την κατανάλωση αλλά και όλο το χαράτσι (δηλ. και τις 5 δόσεις) του ιδιοκτήτη του καταστήματος.
Πήγα λοιπόν στη ΔΕΗ για να εισπράξω την εγγύηση και μου είπαν ότι θα κρατήσουν και το χαράτσι και ότι εγώ θα πρέπει να τα ζητήσω από τον ιδιοκτήτη. Στις διαμαρτυρίες μου ο διευθυντής μου είπε ότι έτσι λέει ο νόμος για το χαράτσι και δεν φταίνε αυτοί αλλά η εφορία.
 Όταν ζήτησα να μου πει ποιος είναι ο νόμος να τον διαβάσω μου είπε "δεν ξέρω ποιος είναι, ψάξε να τον βρεις".
Ξέχασα να σας πω ότι για να έχω αυτή τη σύντομη και κατά τα άλλα καθόλου σοβαρή συζήτηση με τον διευθυντή, γιατί δεν μου έλυσε καμία απορία και δεν πήρα καμία σοβαρή απάντηση, περίμενα 2 ώρες μαζί με δεκάδες άλλους ταλαιπωρημένους πολίτες. Ξέχασα να σας πω ότι είμαι και άνεργος. Δυστυχώς κάθε μέρα που περνάει λυπάμαι όλο και πιο πολύ για τη χώρα μου και απογοητεύομαι. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι τελικά δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα σε αυτή τη χώρα γιατί δεν θέλουμε να αλλάξει''.

Τζένη Δημακάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...