Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΤΟΧΗΣ (ΜΑΤ) ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ. ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.


ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΤΟΧΗΣ  (ΜΑΤ) ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ.
ΕΚΚΛΗΣΗ  ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ.

Το πραγματικο τους προσωπο δειχνουν για ακομη μια φορα οι οι κατοχικες δυναμεις, στελνοντας το στρατο κατοχης που διαθετουν  (ΜΑΤ) για αποστολη εκκαθαρισης στη περιοχη της Αγιας Βαρβαρας.
Φαινεται πως οι παρακρατικοι μηχανισμοι τους  ''ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ'', δεν επαρκουν και δεν ειναι ''ικανοι'' για να ''καθαρισουν'' για μια ακομη φορα και επιστρατευουν τον επισημο στρατο κατοχης τους.
Μετα τους μεταναστες, και τους καταυλισμους τσιγγανων, σειρα εχουν και οι εμποροι της Αγιας Βαρβαρας, να δεχτουν τη φασιστικη και ρατσιστικη επιθεση των δυναμεων του ''τριτου ραιχ'' δειχνοντας τον τροπο που θα φερουν την ''αναπτυξη'' στη χωρα, αλλα και οτι δεν σταματανε και δεν υπολογιζουν τιποτα προκειμενου να πετυχουν το σκοπο τους, που δεν ειναι αλλος απο την ολοκληρωτικη παραδοση της χωρας σους τραπεζιτες και τους μεγαλοεργολαβους, αφου προηγουμενως καμψουν τις αντιστασεις ολου τυυ κοινωνικου ιστου.
ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ

«Στη Γερμανία οι ναζιστές πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.Μετά ήρθαν για τους Εβραίους, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.Μετά ήρθαν για τους καθολικούς, εγώ ήμουν προτεστάντης και γι’ αυτό δεν μίλησα.Μετά ήρθαν για μένα, αλλά μέχρι τότε δεν είχε μείνει πια κανείς να μιλήσει για μένα..»
Martin Niemoller

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...