Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΥΠ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ-ΥΠΟΔΟΜΩΝ 45,5 εκατομμύριων ευρώ για την παλιά Εθνική Οδό


45,5 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση της Π.Ε.Ο. Ελευσίνα - Θήβα

Πίστωση 45,5 εκατομμύριων ευρώ ενέκρινε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών Σταύρος Καλογιάννης για τη δημοπράτηση του έργου αναβάθμισης της παλιάς εθνικής οδού Ελευσίνας-Θήβας.
Το έργο αφορά στην βελτίωση και διαπλάτυνση της αρτηρίας σε μήκος 18 χλμ, περίπου, στη διαμόρφωση 8 ισόπεδων κόμβων καθώς και του υφιστάμενου κόμβου Βιλλίων.

-  Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης υπέγραψε απόφαση για την έγκριση διάθεσης πίστωσης ποσού 45.518.600 ευρώ για τη δημοπράτηση του έργου: «Αναβάθμιση - βελτίωση της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ελευσίνα (Μάνδρα) – Θήβα».

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το έργο αφορά στην βελτίωση της αρτηρίας της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ελευσίνα (Μάνδρα) – Θήβα σε μήκος 18 χλμ. περίπου, στη διαμόρφωση οκτώ (8) ισόπεδων κόμβων καθώς και του υφιστάμενου κόμβου Βιλλίων. Το συγκεκριμένο τμήμα ανήκει στα διοικητικά όρια του Ν. Αττικής και η αρχή του χωροθετείται στο σημείο τομής της Αττικής Οδού (έξοδος για Μάνδρα) με την Παλαιά Εθνική Οδό.

Η υφιστάμενη διατομή της παλαιάς ΕΟ έχει πλάτος 7,00-8,00μ. και αποτελείται από μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Οι εργασίες αναβάθμισης περιλαμβάνουν και τη διαπλάτυνση της διατομής  σε όλο το μήκος του έργου καθώς και την κατασκευή σήραγγας μήκους 150 μ. Επίσης, συμπεριλαμβάνονται οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, εργασίες ΟΚΩ και αρχαιολογικές έρευνες.

Το έργο είναι ενταγμένο στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου, «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ !!! ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Προαναγγελία για δύο έργα έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κος Μαγκριώτης, που απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτή Βοιωτίας του ΠΑΣΟΚ κας Τσόνογλου - Βυλλιώτη. Μίλησε για την υλοποίηση του έργου Ανατολικής παράκαμψης Θηβών αλλά και για το μεγάλο έργο παραχώρησης Ελευσίνα- Θήβα -Υλίκης κόστους 450.000.000 ευρώ.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΘΗΒΑΣ
Ο κος Μαγκριώτης είπε πως «είναι αδιανόητο να μην έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για το συγκεκριμένο έργο, σημειώνοντας ότι είχε ανατεθεί από το 1997. Είμαστε σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, ώστε να προχωρήσουμε και στην ένταξη του έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα».
Θα γίνει επικαιροποίηση της μελέτης ενώ προγραμματίζεται η ένταξη του στο ΕΣΠΑ. Ο προϋπολογισμός του φτάνει τα 15.000.000 ευρώ μαζί με τις απαλλοτριώσεις. Σύμφωνα με τον Υφυπουργό το έργο θα δημοπρατηθεί ή στο τέλος του 2011 ή στις αρχές του 2012..
Το τμήμα που μελετάται από το Υπουργείο έχει μήκος 3,7 χλμ, αποτελεί νέα χάραξη και έχει αφετηρία την Παλαιά Εθνική Οδό Θήβας - Ελευσίνας και τέλος το κόμβο Μιχαηλίδη. Στο τμήμα αυτό εκτός από την οδοποιία προβλέπεται επίσης η κατασκευή τεσσάρων Ισόπεδων Κόμβων και τεσσάρων τεχνικών.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ- ΘΗΒΑ- ΥΛΙΚΗ
Ο κος Μαγκριώτης αναφέρθηκε και στηνκατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Θήβας - Υλίκης που όπως δήλωσε «θα ανακουφίσει το λεκανοπεδιο». Πρόκειται για ένα έργο εκτιμώμενου προϋπολογισμού 450.000,000 ευρώ, με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου, μήκους 50 χλμ. περίπου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα.
Το έργο θα κατασκευαστεί με Σύμβαση Παραχώρησης (ιδιωτικά κεφάλαια και χρηματοδοτική συμβολή του Ελληνικού Δημοσίου). Με την κατασκευή αυτού του αυτοκινητόδρομου επιτυγχάνεται η απευθείας σύνδεση της Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας και Βόρειας Ελλάδας με την Πελοπόννησο παρακάμπτοντας το πολεοδομικό συγκρότημα της πρωτεύουσας δημιουργώντας ένα νέο οδικό πέρασμα.
Πηγή: ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...