Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Εγώ κρατάω σύντροφοι και φίλοι. Είμαι όρθιος κι ας τρέμουν τα πόδια μου. Κρατάτε κι εσείς. Δε θα μας εξοντώσουν. Ψηλά το κεφάλι να τους στείλουμε στο διάολο. Εχουμε χρέος στα παιδιά μας, στα εγγόνια μας, στην αξιοπρέπειά μας. Μπορούμε να νικήσουμε και φοβερές αρρώστιες σαν τη δική μου, και αυτά τα ανδρείκελα που μας κατέστρεψαν τη ζωή. Ορθιοι ΡΕ. Να τους φάμε ζωντανούς. Μια χαψιά τους έχουμε! Τι τους κοιτάμε;



Μεγάλη ταλαιπωρία σήμερα και καινούργια προβλήματα

Το πρωί στις 9 είχα ραντεβού σε γιατρό για το πρόβλημα της φωνής μου. Με εξέτασε προσεκτικά και μου είπε ότι η δεξιά φωνητική χορδή έχει νεκρωθεί και θα περιμένουμε ακόμα δύο μήνες μήπως γίνει κανένα θαύμα και επανέλθει. Μετά θα μου κάνει μια χειρουργική επέμβαση αφού προηγουμένως κάνω λογοθεραπεία σε άλλο γιατρό και φτιάξει κάπως η φωνή μου. Με λίγα λόγια αντίο φωνούλα μου.

Στη συνέχεια μαζί με τη Νανά πήγαμε στο ΙΑΣΩ, έκανα εξετάσεις αίματος και μετά χημειοθεραπεία. Μου έβγαλαν όμως καινούργια ιστορία. Η θεραπεία που άρχισε σήμερα έχει διαφορετικά φάρμακα ένα εκ των οποίων προκαλεί αλωπεκίαση και πέφτουν τα μαλλιά. Για να μην πέσουν, λοιπόν, μου έβαλαν ΚΑΣΚΑ (καπελάκι) παγωμένο το οποίο το άλλαξαν 6 φορές. Αυτή η ιστορία κοστίζει άλλα 90 ευρώ κάθε εβδομάδα. Κάθε φορά και καινούργια βγαίνουν. Παρότι αυτή τη βδομάδα μου έστειλαν, καλά να είναι, διάφοροι φίλοι και σύντροφοι 500 ευρώ, έμεινα και χρέος 150 ευρώ! Θα πεθάνει πολύς κόσμος φέτος με αυτή την απίστευτη κατάσταση και την ουσιαστική ανυπαρξία των κρατικών Νοσοκομείων (τα οποία δεν έχουν φάρμακα, δεν έχουν γιατρούς κλπ).

Το κερασάκι ήρθε χθες όταν πήγε η γυναίκα μου στο ΙΚΑ να ρωτήσει γιατί δε μου δίνουν το ΕΚΑΣ. Της είπαν «ΤΟ ΕΚΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ, Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ 500 ΕΥΡΩ, ΈΓΙΝΕ 390 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ»!!! Εβλεπα εγώ κάθε μήνα 510 ευρώ και νόμιζα ότι ήταν μόνον η σύνταξη. Τρελαίνεσαι τώρα ή όχι; Τέλος πάντων έδωσε η γυναίκα μου όλα τα χαρτιά και υπέγραψε ότι δεν έχω άλλους πόρους. Είπαν θα το δουν.

Αυτά είναι τα νέα καλοί μου φίλοι και αξιολογήσετε ανάλογα.

Εγώ κρατάω σύντροφοι και φίλοι. Είμαι όρθιος κι ας τρέμουν τα πόδια μου. Κρατάτε κι εσείς. Δε θα μας εξοντώσουν. Ψηλά το κεφάλι να τους στείλουμε στο διάολο. Εχουμε χρέος στα παιδιά μας, στα εγγόνια μας, στην αξιοπρέπειά μας. Μπορούμε να νικήσουμε και φοβερές αρρώστιες σαν τη δική μου, και αυτά τα ανδρείκελα που μας κατέστρεψαν τη ζωή. Ορθιοι ΡΕ. Να τους φάμε ζωντανούς. Μια χαψιά τους έχουμε! Τι τους κοιτάμε;
                                                                                                                                   Πως να μην αναθαρρησεις, πως να μην παρεις δυναμη και κουραγιο για να συνεχισεις τον αγωνα σου, οταν υπαρχουν τετοιες φωνες, φωνες απο ατσαλι και συναμα ξεχειλισμενες απο  περηφανεια και αξοπρεπεια, φωνες απο τα βαθη της καρδιας ανθρωπων ''υπεροχων', οπως αυτη τιου Παναγιωτη Βηχου, του συναγωνιστη που μεσα απο τον κικεωνα των μυριων προσωπικων του προβληματων, βρισκει τη φωνη και το κουραγιο να φωναξει σε ολους εμας......κρατατε, αγωνιστειτε, σηκωστε ψηλα το κεφαλι, καντε τους μια χαψια τι τους κοιτατε, ειμαι και γω μαζι σας!!!!!
Ειμαστε διπλα σου καπετανιε, τραβαμε μαζι το κουπι στη γαλερα που εσυ οδηγεις δινοντας μας το συνθημα  του αγωνα, της νικης και της ανατροπης.

 σχολιο: Οποιος μπορει να βοηθησει τον συναγωνιστη Παναγιωτη, ας το κανει ! 

Ο λογαριασμός αλληλεγγύης και βοήθειας είναι 
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Βήχος Παναγιώτης του Αθανασίου 076/610428-25
Eurobank: Βήχος Παναγιώτης του Αθανασίου 0026-0044-46-0102690349

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...